Forum Forum o Avril Lavigne Strona G│ˇwna
Zaloguj

Witam.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Avril Lavigne Strona G│ˇwna -> Dzia│ techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
AVRIL
AVRIL



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 5:09, 05 Kwi 2014    Temat postu: Witam.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeciez ich nie mozna zabic ,uciekaja szyciej od myszy. i przbili jej na fotelu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnio wybierałam się do pracy (więc poranne posiedzenie przed lustrem:
[link widoczny dla zalogowanych]

odp na [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Oni si─Ö na tym znaj─ů.
Powy┼╝szy cykl mo┼╝na powtarza─ç, ile si─Ö chce. najlepszym sposobem jest spryskanie takiego goscia lakierem do w┼éos├│w, juz sie nie ruszy, a i plam po sobie nie zostawi jakby┼Ť go chcia┼éa kapciem na scianie za┼éatwi─ç Szczeg├│lnie zaleca si─Ö spo┼╝ywa─ç pokarmy zawieraj─ůce bakterie kwasu mlekowego np. Ja p┼éaci┼éam za kilka w┼éosk├│ na szyji i za brod─Ö 250 z┼é, nie chce umniejszac swoich w┼éos├│w, ale z tego co widzialam, to niekt├│e kobiety na serio maj─ů duzo w┼éos├│w w tych miejsach, moze wiec dlatego nei zap┼éaci┼éam w sumie duzo. Mam 22 lata i od pocz─ůtku swojego n─Ödznego zycia jestem nieszcz─Ö┼Ťliwa. [link widoczny dla zalogowanych]
ale na pewno fajna-wsumie wszytskie sa ok. Hej --zdj─ů─ç bi┼╝uteri─Ö i zmy─ç lakier z paznokci. Jak narazie jest super, wi─Ökszo┼Ť─ç znajomych os├│b dostrzega niesamowit─ů zmian─Ö, ale co jest najwa┼╝niesze - SAMOPOCZUCIE, nie przypuszcza┼éem ┼╝e b─Öd─Ö si─Ö tak ┼Ťwietnie czu┼é, koniec gadania, lec─Ö na basenik - POZDROWIENIA dla WSZYSTKICH !!!! ja rowniez jestem swiadkowa juz za 3 tyg u mojej siostry i oczywiscie organizuje wieczor panienski wynajmujemy sale w jednym pubie tylko dla nas bedzie ok 15 dziwczyn, kupilam juz smieszne gadzety typu podwiazka i welon dla panny mlodej a dla nas szatanskie opaski na glowe z diabelskimi rozkami mam zamiar zorganizowac rowiniez troche konkursow jakies quizy i tego typu sprwy, w tym momencie jestem na etapie buszowania na necie w poszukiwaniu takowych mam nadzieje ze to bedzie niezapomniany wieczor dla mojej siostry dosdajac ze jestem osoba szalona napewno nie bedziemy sie nudzic a.... Do┼é─ůczam do staraj─ůcych si─Ö mam 30-stk─Ö, jeden cykl pr├│bny za sob─ů, badania na toxo i cyto negatywne (IgM).Teraz czekam na 2 cykl ale Teriza ma racje,waga spada bez wysilku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja nie radz─Ö tak si─Ö cieszy─ç z tych 4 miesi─Öcy, bo to jest tak ksi─ů┼╝kowo...praktyka to podobno co innego...
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

PS. [link widoczny dla zalogowanych] W┼éa┼Ťnie, razem nam b─Ödzie ┼éatwiej
że ma urodzić bliźniaki i co? Mysle ze zanteresowalabym sie czy nie mam candidy. Up up do gory Najlepiej patrzec na odczucia.Zazwyczaj humor nie dopisuje. Jadac rano na siłownie nie chce dużo jesc, ale jak zjem jakas odrobinke to na siłowni mam schizy ze mdleje!! [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ze meridia nie jest oboj─Ötna dla organizmu. Zdecydwoanie be┼╝ - zw┼éaszcza, je┼╝eli ma by─ç te┼╝ na jesie┼ä. MALO TEGO TA PANI BYLA WIELCE NIEPOCIESZONA ZE NIE DOSTALA NAPIWKU GDY PLACILAM W KASIE. wspieranie si─Ö na r─Öce przy komputerze,podczas ogladania telewizji itd.i kr─ů┼╝enie jest nie takie.U mnie by┼é to ma┼éy palec lewej reki -dretwia┼éa do b├│lu.Juz to pisalam ale wracam bo przesz┼éo gosc3 powodzenia, pamietaj jak mozesz to nie idz na skroty, niech to oczyszczanie bedzie swiadomym i jak najlepszym doswiadczeniem Kiedy indziej opowiem wszystko ze szczeg├│┼éami jak by┼éo Niekt├│re Panie s─ů do serca przy┼é├│┼╝, a niekt├│re to nie powinny tam pracowa─ç- z┼éo┼Ťliwe komentarze, naciskanie sutk├│w do krwi, bo uparcie matka ma dziecko piersi─ů karmi─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale sam wracal do zony. Chce kupi sukienke na wesele ( nie jestem panna mloda tylko hmm gosciem wiec moze jakies propozycje gdzie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj sz├│sty dzie┼ä nic nie jem, wsta┼éam o 6.30 wyspana, pole┼╝alam jeszcze p├│l godziny, poprasowa┼éam, nie che mi si─Ö pi─ç ani je┼Ť─ç, tylko jestem torch─Ö s┼éaba i ten okropny zapach z buzi. [link widoczny dla zalogowanych] m├│j mail
Poza tym wyglada nieproporcjonalnie - tulow jest niezgrabny, szczegolnie przez ten brak wciecia w talii. -dekompresj─Ö otwart─ů - przewag─ů tej metody jest dobre uwidocznienie pola operacyjnego, mo┼╝liwo┼Ť─ç dok┼éadnego skontrolowania dna kana┼éu nadgarstka oraz uwolnienia ewentualnych zrost├│w z pochewkami maziowymi ┼Ťci─Ögien zginaczy Zapraszam! W ogole to decyzje o odejsciu z kaplanstwa jest czyms strasznym. C├│┼╝, by┼éam strasznie naiwna, bo ja si─Ö pojawi┼éam ┼╝eby zobaczy─ç zamkni─Öte drzwi salonu. [link widoczny dla zalogowanych]
A co najwa┼╝niejsze, stajemy si─Ö bardziej oporni na tycie. no i mam sukienk─Ö w kt├│rej jako tako si─Ö lubi─Ö strach ma wielkie oczy!Pozdrawiam serdecznie. ciasto na nale┼Ťniki: Ja z kolei kr─Öc─Ö si─Ö jak s┼éusznie zauwazy┼éa Iwona w pracach domowych. Elo nie wiem kiedy to sie skonczy i ten ca┼éy celibat!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem taka szcz─Ö┼Ťliwa a nie mog─Ö nikomu o tym powiedzie─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
i po takim czasie dostales????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Toksoplazmoza - p/c w kl. [link widoczny dla zalogowanych] do kamap925- wiesz wczesniej pisali ze nawet przed wytryskiem na penisie pojawia sie płyn zawierajacy plemniki.
Smaruj nim rz─Ösy codziennie, najlepiej na noc. Jest to mo┼╝liwe i najlepsze rozwi─ůzanie ┼╝eby sie nauczy─ç. To jest straszne! Dlatego tutaj tylko tamponady i klamry. Hej Go┼Ťci├│wa... [link widoczny dla zalogowanych]
Baa... pozdrawiam A┼╝ kto┼Ť powiedzia┼é mi, ┼╝e na oddziale po┼éo┼╝niczym maj─ů jak─ů┼Ť cudown─ů elektryczn─ů \dojark─Ö\. Wiec jesli nie bedzie innego sposobu na dzidziusia -to cena nie wazna. Czy naprawd─Ö nikt nic nie wie? Nie jestem go┼éos┼éowna, mam od niej maila. nie jest, moje zabiegi w stosunku do waszych to grosze a nud─ů i ┼╝mudno┼Ťci─ů przypominaj─ů szukanie ig┼éy w stogu siana.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
AVRIL
AVRIL



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 5:10, 05 Kwi 2014    Temat postu: to dawajcie namiary na cos lepszego bo ja nie mam czasu szuk

chcialabym sobie zrobic niedlugo 2 tygodniowa glodowke,ale musze sie do tego przygotowac....a krokiety jakos sie w te przygotowania nie komponuja
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupilabym sobie kijki nordic wolking i zaczelabym codziennie chodzic na spcerki z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mialam tez podany po operacji taki lek o nazwie Torecan,mial zahamowac haftowanie u mnie ale wiem ze jest tez na zawroty glowy.Takze mozesz zapytac o te lekarstwo lekarza co by poradzil. [link widoczny dla zalogowanych] Do 4 dniach dosta┼éam plamienia raz koloru br─ůzowego ale niekiedy czerwonego do tego troch─Ö tabletki rano mi si─Ö wydostaje na zewn─ůtrz.
Boj─Ö si─Ö tych \efekt├│w specjalnych\. Hmm ? Wola┼éabym zna─ç przyczyne i j─ů leczy─ç ni┼╝ nie zna─ç a co gorsza s┼éysze─ç,┼╝e jest ze mn─ů wszystko ok i nie ma ┼╝adnych przeciwskaza┼ä abym zosta┼éa mamusi─ů. To moje strony... Sk─ůd to wiem zapytasz? [link widoczny dla zalogowanych]
Ile p┼éaci┼éas za leczenie kana┼éowe w klinice Dentist ? Mieszkam we W┼éoszech Od 10 lat, przyjecha┼éam bez znajomo┼Ťci j─Özyka, pracowa┼éam na najgorszych stanowiskach jak sprz─ůtanie, opieka nad starszymi lud┼║mi,bywa┼éo beznadziejnie i bardzo bardzo ci─Ö┼╝ko. Nie czekajcie!!! Jestem opiekunczy, czuly zyczliwy, slowny po wyzszych studiach. Nie m├│wi─ůc juz o przyjaci├│┼ékach na babskie pogaduchy, kaw─Ö.. Podczas g┼éod├│wki b─Ödziesz si─Ö obficie poci─ç, a tw├│j pot b─Ödzie nieciekawie pachnie─ç. gosc3 powodzenia, pamietaj jak mozesz to nie idz na skroty, niech to oczyszczanie bedzie swiadomym i jak najlepszym doswiadczeniem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po to stosuje si─Ö probiotyki zawieraj─ůce bakterie kwasu mlekowego -> trzeba tam zakwasi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
ann123 -masz racj─Ö,widz─Ö,┼╝e ka┼╝dy organizm inaczej toleruje tabletki. killa..ta masc Tribiotik nie jest na recepte i kosztuje jedna saszetka 1.50 i starcza na z 7 posmarowan...mi sie goi bardzo dobrze i sie z tego ciesze bo dziurka jest lekko zaczerwieniona i po tej masci a i ta mascia smaruj oczywiscie tylko rane;p b poco smarowac kolczyk??;p on przez masc zmatowieje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/LandsKian/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/ColemanBresler/zoloft [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/relafen [/url] [url]http://del.icio.us/KieferGranda/trileptal [/url] [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/toprol [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/ultracet [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] d6d455521734c1493cac3c4ed034936b [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tymczasem bliski kuzyn - w jego wieku - ju┼╝ trzy razy mia┼é sk┼éadane ko┼Ťci na pogotowiu. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz boli mnie prawa nerka ale to nie od L od czasu do czasu tak mam, zawsze my┼Ťla┼éam, ┼╝e to kr─Ögos┼éup ale boli mnie tylko z jednej strony.
Mia┼éam robione TSH, kt├│re wysz┼éo Rezultatem jest r├│wnie┼╝ lepszy sen, z wyd┼éu┼╝ona faz─ů snu g┼é─Öbokiego. 1 ma┼éy seler PIOSENKI MICHAEL JACKSONA FALL AGAIN Pytanie nie na temat - skad jest Twoj nick? [link widoczny dla zalogowanych]
w moim przypadku - zdecydowne wzmocnienie miesni (twarde nawet gdy nie napinam!) i splaszczenie brzucha. Myslalam o jakims szkoleniu w Warszawie, ale sama napewno go nie wybior─Ö. Ja? Czy podczas glodowki nie wolno uzywac kremow do opalania? dziewczyny,zastan├│wcie si─Ö nad poduszk─ů,samej bardzo trudno przystawi─ç do piersi naraz dw├│jk─Ö noworodk├│w,chyba,ze od poczatku b─Ödziecie mia┼éy pomoc do dzieci.Takie maluchy ┼éatwo mog─ů sie zach┼éysn─ů─ç i wtedy tez trudno sobie poradzi─ç. codziennie po 30 minut joggingu (przerwa raz w tygodniu), a wysmuklisz uda i nogi w szybkim czasie Dzisiaj by┼é rowerek + seria zwww.modeling.pl .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie ┼éam sie , b─ůdz twarda ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to efekt po 4 dniach przynajmniej u mnie cos dlugo czekacie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja zaczyna┼éem od nauki w saloniku na osiedlu ale......moja praca to by┼éo g┼é├│wnie sprz─ůtanie. [link widoczny dla zalogowanych] co innego lecac z anglii, je┼Ťli znajda cos w podrecznym, bedziesz mial mozliwos zaplacenia za to zeby Ci to przes┼éali.
ja zdecydowalam, sie na miesiczny kurs w POlsce , mam nadzieje ,ze pojade w speirpniu albo wrzesniu, a potem jak juz dostane jakis certyfikat to postaram sie dostac do collegu w Lodnynie na drugi poziom,bo na pierwszym to jest glownie farbowanie i ovlsuga klienta,a z tym to raczej nie bede miala problemu, chcodzi mo o scinanie i styling,bo zawsze cokolwiek uzywam to napapram za duzo na wlosy ┼╗ycie sk┼éada si─Ö z drobnych przyjemno┼Ť─çi, a szcz─Ö┼Ťcie z niewielkich osi─ůgni─Ö─ç. 6-ciu. Jestem niska i bardzo gruba. Jezlei hcodzi o glowke to kupilam ja w polsce w sklepie internetowymwww.prospectus.pl za 135 zl + statyw za 30zl , wlosy ma prawdziwe,tylko ,ze byla to jedna z najtanszych i polowa z nich byla tak zniszczona,ze musialam od razu obciac ,bo nic sie nie dalo z nimi zrobic. [link widoczny dla zalogowanych]
zdecydowanie osobne- przeciez bedziesz chciala ukryc cene markowego futra, i co wtedy lepiej sie nie klocic sie o wydawanie pieniedzy- osobne konta zapewnia wam spokoj. dla mnie Paryz jest cudowny. uwa┼╝am,┼╝e jest przystojnym facetem,ale nic poza tym...Mnie nie zachwyca potem ich nie susze tylko czekam a┼╝ wyschna... To by┼é wielki b┼é─ůd. nadliczbowe kilogramy zbieramy czesto latami to i pozbywac sie ich powinno dlugo, a ciag do diet cud to wynik ludzkiej niecierpliwosci. DZIE┼â PI─äTY:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Blankaa2, ja robiłam RTG płuc, T3, T4, TSH, morfologię, EKG, USG i biopsję tarczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Eurydyke i reszta zainteresowanych zazdroszcze Wam, wolalabym miec duzy biust niz dwa pryszcze ;/
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

BioEFA 3 gramy; [link widoczny dla zalogowanych] Ale ona ma delikatn─ů urode i tak─ů j─Ödrn─ů sk├│r─Ö ┼╝e tylko pozazdro┼Ťci─ç!
chce kotka ┼╝eby wprowadzi─ç si─Ö w ketoz─Ö? My┼Ťl─Ö, ┼╝e to mo┼╝e by─ç ca┼ékiem efektywn─ů terapi─ů Ja np kiedy┼Ť, gdy wybrali┼Ťmy si─Ö z moim eks to pizzy hut, posz┼éam zwymiotowa─ç, cho─ç zjad┼éam tylko sa┼éatk─Ö ...A potem mia┼éam stresa przed poca┼éunkiem Oczywi┼Ťcie nie ca┼éowali┼Ťmy si─Ö p├│ki nie umy┼éam z─Öb├│w Ale wstyd.. Jak przechodz─Ö ko┼éo lusterka to zawsze si─Ö obejrz─Ö. pobi┼é mnie ostatni ch┼éopak i mam teraz blizne na czole smaruje j─ů contractubex-em i si─Ö zmniejsza tylko robie to 6 razy dziennie albo i cz─Ö┼Ťciej laserowo te┼╝ mo┼╝na dobry dr.jest w katowicech Wielgus ide do niego w lutym to napisze jaki efekt .powodzenia w leczeniu waszych.Zrobi┼éam sobie grzywke w sumie teraz s─ů modne [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki za odpowiedzi bo mnie korci ┼╝eby zrobi─ç, a chyba jeszcze za wcze┼Ťnie. Polecam z ca┼éego serca Starflower (tutaj macie link do strony : M─ů┼╝ si─Ö ju┼╝ na mnie wkurza, jak o tym m├│wi─Ö, pewnie za cz─Östo to s┼éyszy , tym bardziej, ┼╝e ca┼éy czas mam do┼éa i nadal ┼ézy same p┼éyn─ů na wspomnienie. dla rumian_1989 to pierwsze nagranie najszybciej znajdziesz jako soundtrack z filmu Crime Story Ot├│┼╝ w poniedzia┼éek z b├│lem po prawej stronie od p─Öpka pojecha┼éam do szpitala, zrobiono mi podst. TIGI od Cat Walk faktycznie ma dobr─ů seri─Ö dla kr─Öconych w┼éos├│w. Mroczek, Rozmus, Koroniewska w takiej kolejno┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
AVRIL
AVRIL



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 19:39, 05 Kwi 2014    Temat postu: ewelina72@interia.pl

Witam wszystkich,
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolczyk robiłam w salonie kosmetycznym ... 2 lit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiec tak jestem tu raczej tylko na zabieg- tata ma tu ulozone zycie mam i siostra narazie tez sa... [link widoczny dla zalogowanych] wiem ze waga to pokazuje,ale zastanawia mnie to czy na przyklad Ci uda schudły ?
Moja przyjaci├│┼éka w trakcie brania lidy szala┼éa po cha┼éupie jak ma┼éy motorek! Nie przejmujcie si─Ö kilkoma w┼éoskami na piersiach, ja mam jeszcze dwa w┼éoski na brodzie, i ow┼éosion─ů kres─Ö bia┼é─ů. o rany!!! sprobuje Po 2 tyg nie by┼éo ┼Ťladu a paznokcie mia┼éam na prawd─Ö strasznie wrastaj─ůce, krew, ropa a nawe dzikie mi─Öso. [link widoczny dla zalogowanych]
Grafitowy mlask, Nooo tym razem trzymam stronę Amelii. Po raz pierwszy zostalam ciocia! Od zawsze tak mam, chociaż mam prawie 40 lat, że nie potrafię się poskarżyć, powiedzieć o tym co czuję, bo zaraz ryczę. julliiii- ja cie niestety zostawie bo nie mam netu w domu, ale 4 dni wolnego tak szybko zleca ze juz niedlugo sie odezwe. rozdzieliła imię Karolina, Paulina (lina...), a Kuba napisała, że prawie jak kupa... MANGO -super ciuchy;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bilety, ale nie na mieszkanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
o ryba warzywa musisz przesta─ç bo ┼╝adne mycie nie pomo┼╝e Kwas ┼╝o┼é─ůdkowy jest za silny na szkliwo Zycze powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ma na imie Nikola, czy Nicola nie wiem jak sie pisze. [link widoczny dla zalogowanych] jak dlugo utzxymuje sie IgM?
ataner - fajnie masz z tymi rolkami. Jednak strasznie si─Ö czuj─Ö, jakby wypluta. [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie dziewczyny No. [link widoczny dla zalogowanych]
W zab nie znam francuskiego no i nie wiem jacy sa tam ludzie. Pewnie zyska na popularno┼Ťci i kt├│ras z telewizji poprosi j─ů o robienie jakiego┼Ť programu, mo┼╝e nawet o to jej w┼éasnie chodzi. Od ponad 20 lat p┼éace sk┼éadki wiec nie zamierzam jeszcze p┼éacic za co┼Ť co mi sie nale┼╝y. W ogole to chcialam zyczyc wszystkim aby te swieta byly Bozym Narodzeniem w sercu,aby tam panowala milosc,cieplo,radosc i Bozy Duch pogodnych swiat,zdrowych,rodzinnych wypelnionych szczesciem,zaduma nad plomieniem swiecy.Abyscie przezyli ten swiateczny czas jaknajpelniej wewnetrznie.Duzo sil i wytrwalosci,nadziei i ufnosci w dobre jutro Namiary na doktora towww.broma.pl czyli juz 12 lat.. Powodzenia!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakie macie wymiary?
[link widoczny dla zalogowanych]
myla11 A ponadto to je┼Ťli ju┼╝ mia┼éoby pom├│c to tylko na problem zwi─ůzany z powsta┼é─ů ran─ů wa┼éu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

POZDRO [link widoczny dla zalogowanych] Jak kiedys.
czy ktos ruszy ze mna? [link widoczny dla zalogowanych] z_i_stylizacja.html Tez probuje ugryzc siebie na milion sposobow.Nie pomaga perspektywa utraty zdrowia czy strat w wygladzie cery,wlosow,zebow. U mnie dzis 5 dzien i 3,4kg mniej Do celu zostalo 3,6kg ale dam rade !!! Kasiula [link widoczny dla zalogowanych]
Kobiety kryj─ů si─Ö z faktem, ┼╝e nie osi─ůgaj─ů orgazmu czuj─ůc si─Ö gorsze i boj─ůc si─Ö odrzucenia ze strony swojego partnera. Polecam oczywiscie aquarobic, ale z obserwacji wiem, ze duzo zalezy od trenera. Zawsze mia┼éam swoj─ů ulubion─ů fryzjerk─Ö w Tarnowskich G├│rach, jednak kolejka do niej jest juz do ko┼äca roku a ja zaspa┼éam i za p├│┼║no chcia┼éam si─Ö um├│wi─ç. Aquamid jest podobno trwa┼éy i tak┼╝e nie ma ┼╝adnych powik┼éa┼ä. czytalam ze nie wolno wyrywac wlosow z brodawek sutkowych i okolic a jego wystep w Mamy cie !!!!! Mo┼╝e zadzwo┼ä jeszcze do swojego prowadz─ůcego i powiedz mu jaka jest sytuacja??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Złudne nadzieje?
[link widoczny dla zalogowanych]
- hagnee !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czyli beznadziejnie :/

dużo w proporcji do reszty posiłku.. [link widoczny dla zalogowanych] niee
Niedawno by┼éam tam na zabiegu oczyszczaj─ůcym i wysz┼éam naprawd─Ö zadowolona. bo nadzerka to chyba raczej nie... Doktorek stwierdzi┼é, ┼╝e u dziewczyn, kt├│re bior─ů regulanie ┼Ťrodki antykoncepcyjne takie rzeczy si─Ö nie zdarzaj─ů, natomiast po odstawieniu organizm (kt├│ry dost─ůd mia┼é sztucznie regulowan─ů gosodark─Ö hormonaln─ů) nie radzi sobie z jajeczkowaniem, p─Öcherzyk nie p─Öka i st─ůd torbielka. ashford and simpson-solid Ilu ludzi, tyle powo┼éa┼ä M├│j braciszek praktycznie od dziecka uczestniczy┼é we Mszy ┼Ťw. [link widoczny dla zalogowanych]
Ta dieta pozwala szybko spali─ç t┼éuszcz, a jej sekret polega na tym, ┼╝e spalasz wi─Öcej kalorii ni┼╝ ich przyjmujesz. Ciekawa jestem kto z lekarzy opiekowa┼é si─Ö Tob─ů na tym jodowaniu? G┼éodowa┼éam juz 3 razy ,max 4 dni. Bula, ciesz─Ö si─Ö ┼╝e masz co┼Ť co pomaga ci nie my┼Ťle─ç o tym wszystkim Ja po ostatniej \pora┼╝ce\ niemal si─Ö za┼éama┼éam i by┼éam bliska ca┼ékowitego zw─ůtpienia w to, ┼╝e wyjd─Ö... sama po stanikach zauwazylam, ze piersi powiekszyly sie, staly sie pelniejsze no i juz po 1 opakowaniu powoli wymieniam bielizne tylko nie wiem czy warto bo jesli bede nadal rosly? Electric Light Orchestra Ticket to the moon Ja mialam kiedys ogromne alergie na skorze, ale takie, ze musialam bandazowac nadgarstki,szyje, brzuch, bo robily mi sie rany , ktore podchodzily ropa, te rany mialy okolo 10cm, wygladalo to jakby mi mieso mialo odpasc hehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Avril Lavigne Strona G│ˇwna -> Dzia│ techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin